همایش دختران حاج قاسم فاطمی برگزار شد 

همایش دختران حاج قاسم فاطمی برگزار شد 

تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰
محبوبه جبالبارزی گفت: یکی از برنامه های دهه مقاومت و ایام فاطمیه، برگزاری همایش دختران حاج قاسم فاطمی بود.

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های دهه مقاومت و ایام فاطمیه، برگزاری همایش دختران حاج قاسم فاطمی بود.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد افزود: این همایش همراه با سخنرانی درباره سردار سلیمانی، مداحی، قرائت زیارت نامه حضرت زهرا (س) بود و در پایان نیز دختران نوجوان و جوان با قرائت بیانیه با آرمان های شهید سلیمانی هم پیمان شدند.

وی بیان کرد: دختران حاج قاسم عهد بستند تا مادامی که زنده هستند حجاب و عفت فاطمی را حفظ کرده و در مسیر حضرت زهرا (س) و شهدا گام بردارند.

جبالبارزی تاکید کرد: همایش دختران حاج قاسم فاطمی با هدف بزرگداشت ایام فاطمیه و ترویج مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های مناسبتی این ایام، برگزاری جلسه ختم قرآن کریم و ختم صلوات هدیه به روح پاک شهید سلیمانی و شهدای مقاومت بود.

وی ادامه داد: همچنین به همت بچه مسجدی های عضو کانون، کلیپ و عکس نوشت هایی با مضمون فاطمیه و مکتب سردار دلها تولید و در فضای مجازی منتشر شد.

جبالبارزی عنوان کرد: طرح ملی شنبه های کتاب نیز با رویکرد معرفی کتاب هایی از سبک زندگی و سیره حضرت زهرا (س) و شهدا به صورت حضوری در مسجد برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد در خاتمه یادآور شد: امسال نیز همچون سال گذشته به همت بانوان مسجدی آش نذری پخت شده و درب منازل اهالی محله مسجد توزیع شد.

پایان پیام/ 586